vineri, 8 ianuarie 2010

Banc: Ursul și iepurașul

Ursul și iepurașul se plimbau prin pădure, iar la un moment dat, dintr-o baltă, un peștișor îi strigă:
- Vă rog ajutați-mă sa ajung într-un loc cu apă proaspătă, de exemplu un râu, și promit să vă îndeplinesc 2 dorințe la fiecare!
Cei doi îl ajută, iar acum dorințele:
- Băi iepurașule, având în vedere că eu sunt mai mare și mai tare în pădurea asta, eu sunt primul!
- Bine ursule, hai, tu primul ...
- Eu ...  vreau să am cea mai mare casă, cu piscină, ultramodernă și un HarleyDavidson în fața casei.
Zis și făcut, acum iepurașul:
- Și eu vreau să am o casă mare, frumoasă și o mașină Ferrari în fața casei. La fel, zis și făcut.
Stă ursul și se gândește la a doua dorință și la un momendat spune:
- Vreau să fiu cel mai puternic și mai frumos urs din toată lumea și toate ursoaicele să mi se supună.
- Ok, dorința îndeplinită spune peștișorul. Iepurașule ... care e dorința ta?
- Poi, eu vreau ca ursul să fie GAY!